Automatisk eFaktura

Har du husket å aktivere automatisk eFaktura?

Fra 15.mai må du ha aktivert tjenesten «Automatisk eFaktura» for å kunne motta eFaktura.
Dette gjøres i nettbanken under «Betalinger», «eFaktura». Der velger du fanen «Automatisk eFaktura».
Ved å aktivere denne tjenesten vil du motta eFaktura fra alle leverandører. Om du velger å ikke aktivere, eller slå av, denne tjenesten vil du motta faktura i posten eller på e-post.
Du kan reservere deg mot å få eFaktura fra en eller flere leverandører. Ta kontakt med oss så hjelper vi deg med dette.

OBS! Vi anbefaler ikke innlogging i nettbank med BankID brikke da siste versjon av Chrome gir feilmelding ved signering av denne avtalen.

Slik aktiverer du Automatisk eFaktura.
Logg inn i nettbanken og gå til «Betalinger» og «eFaktura», velg fanen «Automatisk eFaktura».

Trykk «Automatisk eFaktura»
Aktivere_eFaktura

Legg inn din e-postadresse og telefonnummer. Ønsker du varsling på epost kan du merke av for det.
Trykk «Inngå avtale» og signer avtalen.

Når avtalen er signert og aktivert vil du få en bekreftelse på dette.